emir_01 bizim ameliyattan sonra takviye kullandı 6 ay o zamanlar iyiydi morfoloji sonra doktor kullanmayı bırakabiliriz gayet iyi değerler dedi sonrasındaki testte düşük çıktı ama yine takviye vermeye gerek görmedi eğer tüp bebek yaptirmaya durumunuz varsa tüp bebek öneririm onda hiç uğraşmadan daha çabuk çocuk sahibi olursunuz dedi biz de önce bı çatlatma iğnesi falan deneyelim ona göre en son tüp bebeğe geçeriz dedik. İğne ile tek seferde olmuştu. Şimdi tekrar eşimin test vermesi gerekiyor morfoloji ileri hız falan kaç oldu hiç bilmiyorum 1 sene sonra hamile kalmak için şimdiden takiplere başlamak lazım