37+3 gebeyim. İlk gebeliğim lütfen tecrübelerinizi benimle paylasin..Sabah lavaboya girdim peceteye nohut büyüklünde pembemsi kahvemsi gibi balgam gibi akınti geldi miktar az olunca nişan mı emin olamadım ama gün boyu belim ve kasıklarım da bir ağrı var bir agriyor bir geciyor ikindinden sonra daha sık agrıyor ama sancı değil ılık bir ağrı gibi bazen siddetli 1 2 dakika falan süruyir geciyor dakika tutmaya calistim ama 10 dk da bir oluyor bazen 7 dakika suruyir bazen 15 dakika suruyor düzenli degil sanirim .. Sizce yalanci sancimi doktora gitmelimiyim ..Dün kontrole gitmistim nst de sanci cikmadi rahim agzimsa kapali demisti dr