snka2021 Ya kızlar bir oğlum var kerem ikinci oğlum geliyor Kutay ismine sıcak bakıyoruz sizce nasıl ? Başka öneriniz var mı kereme uygun 🙏🏻
snka2021 kahvesever__ bana da güzel geliyor teşekkür ederim :) ama ilerdeki hayatını etkiler mi Kutay denilince uçarı bir karakter canlanıyor gözümde 😀
gokturkmom snka2021 Kutay adı benimde çok hoşuma gidiyor ya ama eşim beğenmediği için koyamıyoruz o ismi bana kalsa ben koyardım 😂