Srd Merhabalar sevgili anneler b-hcg testi yaptım 0.615 çıktı gebelik var mı? Lütfen gercekten bilgisi olan cevap verirse çok sevinirim. Teşekkür ederim sevgili happy mom anne ve anne adayları