Merhaba, 29+4 günlük hamileyim , bugün doktor kontrolüne gittim şükür bir sıkıntı yokmuş doktor bir daha 3 hafta sonraya çağırdı yani 32. Haftada gidicez , nst’ye 32. Haftadan itibaren mi bakılıyor ve 32. Haftadan sonra kaç hafta aralıkla kontrole çağırıyorlar . Birde bebeğin normal mi sezeryan mı olacağına ne zaman karar veriliyor ? Doktora sormayı unuttum bilen anneler cevaplarsa sevinirim🥰