Yagmurcmn Seyma-35 ben 28 de bağlanmıştım ama acilden sancım var diye poliklinikte 32 de aldılar canım nstye
Busrayasin2351 Seyma-35 bende ilk 33.haftada nst ye girdim plesantam aşağıda doktorum bu sebeple biraz erken istedi normalde 36.haftada nst istiyormuş
Seyma-35 @Yagmurcmn bugün hastanede başka bir hamile anne 35 haftalıkken başlamış nstye bana erken gibi geldi ama demekki değil bide Dr. Dan dr a değişiyor herhalde
Serklajligebelik Seyma-35 Kişiden kişiye değişiyor o ben 21 haftadan beri bağlanıyorum nst ye şuan 33 haftadayım