Nurlyy Kızlar 7 haftalık gebeyim, fakat belirtilerim birden azaldı kasık ağrım karın ağrım yok hatta göğüs ağrılarım bile çok azaldı, korkuyorum biraz, normal mi kızlar?
Yagmurben Nurlyy normal Tabiki de her ayın farklı farklı belirtisi oluyor. Yeni belirtiler illa ki oluşur 😊
ysmnprltn Korkma bacım azalması normal hep acı cekecek değilsin ya🫠 gelsin şimdi aşermelerin mide bulantıların😂