heg33 mminiginannesi10 Aşırı kalabalık değil mi ya ne zaman gitsem en iyi 1-1.5 saat randevu saatimden sonra giriyorum.
mminiginannesi10 heg33 evet biraz bekliyorsun ama doktor biraz uzun tutuyor muayeneyi, hemde tüp bebeklere öncelik tanınıyor randevuda