@Gurses13 peki kaç haftalıksin. ben 30. Haftada alt değerim 69 iken yattım bı ara 290lari gördü şuan 38. Haftalık ve çok şükür ilaç ile düştü. Ama yukselseydi erkenden doğuma alicaklardi. Mesela benim doktorum alt 69dayken safra asidi istedi. Direk istemediler yani o testi.