sevval04 Hamileliğinde ara ara baş ağrısı ve uyuşma gibi bir his yaşayan var mı öncesinde hiç böyle birsey yaşamamıştım hamilelikte baş ağrılarımda artma oldu çok şiddetli olmasada
Dmlclk sevval04 canım bende şuan 9+2 deyim benimde baş ağrılarım var neredeyse gebeliği öğrendiğimden beri,önce hiç başı ağrıyan bi insan değildim,olur öyle gebelikte diyorlar