Eylemmmm 40+0 ım bugün. Sabah 6 da yatış verildi, suni sancıyla başlayacağız, beni neler bekliyor tecrübeliler yazsın dua edin 😥😥
Daisy0000 Eylemmmm Sizi nelerin beklediğini Allahtan başkası bilemez.. Teslim olun , ne olursa olsun üstesinden geleceksiniz,sakinliğinizi koruyun yeter
Eylemmmm Cekilmezbirkiz ay doğru diyorsun, olumsuz yazmaz kimse sanmam ya insallah kolay olur herkesin de benim de