Benimde 3 gün önce olmuştu pespembe bir leke kan gibi leke gibi sonra doktorum gelmene gerek yok devam ediyor mu dedi etmiyor dedim bir iki defa değmişti sonra kesilmişti devam etmediği için gitmedim progestan verdi onu içtim birde iğne verdi 13 haftalıkta bizim ama devam etmedi çok şükür kesildi ağrım da sancım da olmayınca çok panik yapmadım ama tabi görünce ilk korkmuştum bende inşallah haftaya gidicez kontrole iyidir inşallah bir sorun olsaydı devam ederdi demişti doktor bu haftalarda normalmiş bebek büyüdüğü için Rahime baski yapıyor ve eski kanlar atılıyor olabilir dedi