Arkadaşlar merhabalar. Normalde ben doğumdan sonra süs vb. şeyleri dağıtmayı düşünmüyorum hatta düşünmüyordum diyebilirim fakat annem de tutturmuş artık herkes birşeyler dağıtıyor bebeği görmeye gelecekler olur onlara ne vereceksin diyo bende şakayla karışık eee bebeği görmeye geleceklerse onlar bebeğe hediye getirsin ben niye onlara geldiler diye hediye vereceğim dedim ama şuan düşünüyorum gerçekten dağıtılması gerekiyor diye mi dağıtmalıyım yoksa herkes yapıyor diye mi dağıtmalıyım ?
Ve fikir olarak vereceğiniz öneriler nelerdir? Mesela ne dağıtabilirim ,nereden alabilirim?
Magnet, kokulu taş , gazoz açacağı, çikolata vs vs gibi annem tavsiyeler veriyor ama ben karar veremedim sizler nerede yaptırdınız uyguna yapan güvenilir Instagram sayfaları var mı?