Tugbayrgn Ultrason muayenesi sonrasında karnım ve belim ağrıyor regl sancısı gibi.. Sizde de oluyor mu acaba?
zeynozey Tugbayrgn çok mu bastırıyor doktorun. Hiç olmadı bende sadece detaylı ultrasonda olmuştu bel ağrısı 40-45 dk sürmüştü ve çok bastırmıştı doktor karnıma
Tugbayrgn zeynozey evet bugün detaylı ultrasona girdim :) normalden daha fazla değişik bi ağrım var. Uzun sürüyo ve çok bastırdı diye herhalde normaldir sanırım🥺