Elif_p ben çok üzüldüm hatta Allah günah yazmasın isyan eder gibi oldum isteyenler varken neden ben korunduğum halde diye. Sonra ikili taramada down sendromu riski çıktı. O kadar üzüldüm ki belki de Rabbim beni bununla sınadı. Fetal dna testi yaptırdım çok şükür sağlıklı çıktı. Ama o 15 gün hep kendimi suçladım, çok üzüldüm. Şimdi doğsun diye gün sayıyorum 🥰 inşallah hepimiz sağ salim alırız kucağımıza 🤲❤️