Aaslgryzb
ben 35+3 olarak devam ediyorum. En son 10 gün önce gittiğimde 2350 gram 48 cm olmuştu. Haftaya tekrar kontrole gideceğim. Ben biraz acele ediyorum. Erken gelsin istiyorum. Yani keşke 38 de doğsa. Çünkü sırt ve kaburga ağrılarına artık dayanamıyorum. Gece uykularım kalmadı. Ne tarafa yatsam o tarafım batıyor. Ödemim çok yok ama baya kilo aldım. 15 kilo kadarcık. Umarım oda hemen beni terk eder 😀😀😀