sezaryen için kaçıncı haftadan itibaren gün alabiliyorsunuz anneler ben 2 normal doğum yaptım bu 3.de normal istiyordum ama kansızlık problemim olduğu için doktorum doğumda çok sıkıntı çekeceğimi söyledi bebeğim ve ben riskteyiz vücudumda güç yokmuş normal doğum için bizde eşimle tercih ettik sezaryenle doğuma ama kaçıncı haftadan itibaren sezaryen için gün alınıyor ve mesela bugün gittik doktor en erken ne zamana gün veriyor bilgisi olan soyleyebilir mi lütfen 🥲💖