12+5 im cinsiyetimiz erkek, ikili tarama yaptırdık aşırı kafa karısıklığına sebebiyet verdi bu test bana , kimseye önermiyorum ikili üçlü taramaları, bu testler temizde olsa garanti veren doğruluk payı yüksek olan testler değil sadece olasılıklardan bahsediyolar .. zayıf biri oldugum için göbeğim hafif çıktı🥰 sağlıcakla gel oğlum