Arkadaşlar aranızda tansiyondan dolayı erken doğum yapan varmı?? Biz bugün 30 haftalık olduk. Tansiyonum gün içinde 165-90 lara kadar cıkabiliyor yaklaşık 2 aydır böyle suyum fazlaydı düzeldi şeker testi yapıldı oda sınırda cıktı şekerim de yokmuş tansiyonun sebebi panik ataktan olabilir dedi doktorum. Ama bugün birkaç kişinin tansiyondan 34. Haftalarda acil doğuma alındığını duydum korku bastırdı😥 Neye görer karar veriliyor bileniniz varmı?