Gulsahcaa07 daha çok minik çünkü annesi büyüdükçe çıkıcak ayrıca çıkmayadabilir bu erken doğum belirtisi değil tam olarak bilmiyorum ama sanırım yapısal bişey benim 2 bebeğimde hep aşağıdaydı. Bana da devamlı felaket tellaları gibi bunu söylüyolar ilk hamilelikte telaş etmiştim şimdi gülüp geçiyorum. Bi onlar biliyolar herşeyi