Esmerkiz doktorunuz riskli bir durum yok diyorsa sizin gezmeniz için en güzel dönem 2. Trimester. Şahsen ben ilk 3 ay mide bulantılı ve uyku modu takılmıştım. 2. Döneme balayı diyorlar ya gerçekten öyle yorgun olmuyorsun, bünye hamileliğe adapte oluyor vs.. zaten 3. Dönemde kilo artışı, ağırlaşma vs istesende eski enerjin olmuyor. O yüzden doktorunuz izin veriyorsa son çocuksuz tatil fırsatınızı asla kaçırmayın ve koşarak gidin ☺️