Merhabalar. Sizin fikirlerinize ihtiyacım var. Eltim dikiş işiyle uğraşıyor. Her türlü şey dikip satıyor. Bende bebeğimin odasına nevresim diktirdim. İstediğim model. Sağolsun çok uğraştı. Çok güzel oldu. Ama bir hediye almak istiyorum.kumaşını ben aldım. El emeği ücreti de almıyor. Çok fazla uğraştı. Sizce nasıl bir hediye alabilirim. Böyle dikişler ilgili isminin geçtiği birşey istiyorum. Ama aklıma birşey gelmiyor