Bu sabah kasık ve bel sancısıyla uyandım ve çok zor yürüdüm. Panik yapmadan geçmesini bekledim. Özellikle ayağa kalkınca artıyor. Hala kasıklarımda ve sağ bel boşluğumda ağrı hissediyorum ve garip bi şekilde idrar yaparken bel boşluğumdaki ağrı artıyor. Ben de böbrekten şüphelendim ama idrarda yanma vs yok. Böyle şeyler yaşayan tecrübesi olan aktarabilir mi? 21. Hafta