Gossip Merhabalar gebelik için yaptırdığım şeker yükleme testimin sonucu yüksek çıktı. Dilersem 100 lük tekrar yaptırmamı söylediler. Sonucu yüksek çıkıpta başına böyle bişry gelen var mı
Gossip derya-ayvaz 50 lik yaptılar maksimum 140 çıkmalı benim ki 151 çıktı . Şimdide 100 lük istediler
Gossip ArvenMom bende şuan yaptırıyorum totalde 6 defa kan alıcaklarmış. İlki içmem gereken içeceği içmeden diğeri yarım saatte bir. Sonuncusu da saatte bir olmak üzere
Gossip Anladım bizimde sonuçlarımız çok şükür ki korktuğumuz gibi çıkmadı sadece tatlı tüketimini biraz kontrollü yapmamı istedi doktor. Herkese çok geçmiş olsun 🌸