Kızlar yarın sezeryana giricem büyük ihtimal. Nst de sancım çıkıyor çatı muaynesi oldum be çatın hiç müsait değil dedi doktor beklemeye gerek yok yarın alalım dedi beni neler bekliyor o sonda takılması sezeryan sonrası karına bastırma . Sonrasında ayağa kalkma dikişler ağrılar çok korkuyorum bana bilgi verir misiniz ilk bebeğim olacak inşallah 🥹