Nisankzn bende 35 giricem canım ama benim bebiş hiç durmuyor özellikle sol tarafımda ama heryerde kaburgalarımda çok net hissediyorum hareketleri gittikçe daha da arttı artık karnımı yarıp çıkıcak zannediyorum o kadar canımı yakmaya başladı ama hoşuma gidiyor bu uzaktan bakan bile direk gözü bebeğin hareketlerine takılıyor çok şükür rabbime bize bu duyguları yaşattığı için