TugbaL Hamileyim soguk alginligina yakalandim baş agrım hıc gecmıyor ne yapcam hıc ilaç kullanmadım nane limon içtim bir bardak yaşayan var mi bilgi verin lütfen Birde bebegımız zarar görüyor mu ilk gebelıgım telaşliyim
MadameHappy34 TugbaL Doktorunuzu aradınız mı? Ilık bir duş alabilirsiniz,meyve ağırlıklı beslenin bol su için başınız çok kötü olur ise boyundan itibaren başınıza buz koyabilirsiniz.
Binnur-cam TugbaL doktorunı bilgilendir canım çok kötü değilsen parol al der … Ben 24 25 haftalarımda bir grip oldum öyle böyle değil ömrümde böyle birşey yaşamadım ağır atlattım serumsuz antibiyotiksiz geçmedi .. Şükür 35+1 olduk iyiyiz ❤️
TTtutku TugbaL parola izin var parol iç vicks buharına dur sırtına ayaklarına göğsüne sür bol bol nane limon zencefil ve sıcak çorba
Hilal2 Bana nane limon ve ıhlamur onermedi Doktorum bende limon karabiber sıcak su içerek geçirdim karabiber yaktı baya bogazımj çok iyi gelmişti ama bol bol terleyip duş alın ben öyle atlattım