AyFa1608 Sevvl 4 gündür aynı kaldı kız hiç ilerlemedi nst tertemiz çıkıyor boş yere doğumhanede yatırdılar kaç gün. Kuru ekmepe hasret kaldım 1.5 a yakın kilo vermişim. Şekerim 40-50 ye düşüyordu anca iki bisküvi verçyolardı. Psikolojik bedenen ruhen çöktüm 2-3 güne bir kontrole çağırdılar. Sancım sıklaşırsa falan durmam hemen gderim zaten 😅
Gorkim Misramisra laktamilede bakayım bende dün solgarın brest diye bir vitaminş var etraftan çok önerdiler sütü çok artırıyormul onu aldım gelsin diye bekliyorum 😊 süt artsın diye bütün tuşlara basıyorum artık
Arzu3434 Gorkim aynı ben 🤣🤣 bende bestlak kullandım beğenmedim galactago diye bi damla aldım onu deniyorum
Gorkim Sevvl kafayı boş bırakmak lazım bence evlatlar küvezde olunca kafa dolu stres yüzünden bence, bende bütün tuşlara basıyorum 3 lt su bestlak damla, boza, dut ve kayısı hoşafı, still tea anne çayı, solgar vitamin aldım gelsin başlıcam artık neyapalım
Fatmas0790 Sevvl hastane tipi süt sağma makinası kirala süper birşey benim sütüm geliyordu hatta fazla bile vardı sütten kanallar tıkandı anca bu makina açti tek göğüsten 150 ml süt geldi 10 dakikada
Sevvl Gorkim bizim yarın görüş günümüz inşallah bakalım doktor ne diyor çok heyecanlıyım resım çekmeye zorlıcaz
Gorkim Sevvl çok sevindim görün yavrularınızı neden o kadar kısıtlı ya gizlice çekin olmadı inş hayırlı haberlerle
Sevvl Gorkim valla ben anlamadım bişey bu işten normalde ortalığı ayağa kaldırırım ama el mahkum 2 kilo olsunlar bir hem çocukları alıcam hem onlara sorucaö
Gorkim Fatmas0790 bende kiraladım dediğin gibi 2 saatte bir sağıyorum gelsede gelmesede süt için kullandın mı birşeyler
Sevvl Fatmas0790 hastanede denendim ama cekım gücü azdı sanki evdeki medela cekım gücü çok iyi ama geri vuruyor sürüm sanki
Arzu3434 Queen2 canım benimde 29 haftalık doğdu kızım iyi ama oğlum dün entübe olmuştu bugün çıkarmışlar ama doktor kritik yine olabilir çok zorlanıyor diyor senin bebekler nasıl bende makine kiraladım ama 50 ml anca geliyor
Sevvl Gorkim gördüm canım resımde cektık doktoru darlaya darlaya ama hala biberon ile beslenmeye geçmediler 2200 2300 olunca gecicez diyor dıyorum niye sımdı değil yorulurlar e ama iki haftadır kendılerı nefes alıyor dıyprum polıtıka böyle diyor diğer hastanelerde böyle bi polıtıka yok 2 de taburcu ediyorlar dedim erken doğdular dıyo değişik bir adam 35 hafta çokta erken sayılmaz dedim neredeyse tartıştık cekıcem ben çocuklarımı her hastanede eanne bebek uyumu dıyorlar ben daha dokunmadım dedim tamam resım çekebilirsiniz dedi en sonunda