Kızlar hamileliğin 12. Haftasından sonra sol tarafa yatmak gerekiyormuş. Hem bebeğe giden kan akımı artar, hem de annenin böbreklerinden idrar daha rahat süzüleceği için, ödem ve el ayak ve bileklerde şişlik azalır deniliyor bunun nedeni vücudun ortasının hafif sağından büyük toplardamarın geçmesidir. Eğer sağa doğru yatılırsa rahim bu toplardamara baskı yapar ve böylece kalbe dönen kan miktarında azalma olabilir. Bu da bebeğe giden kan miktarını olumsuz etkiler deniliyor bende genelde uyku esnasında bilmeksizin hep ya sağa yada düz sırtüstü uyuyorum bu durum bebeğe giden kan akışından dolayı bebeği etkiler diye korkuyorum bu konuda bir fikriniz var mı ?