zlmchnklc bende aynı durumdayım cuma gününden beri artık dayanamadım ptesi hastaneye gittim tahliller sonucu suruntulerim negatif çıkmasına rağmen domuz gribi olduğumu ogrendim lütfen ihmal etmeyin doktora gidin ilaçlarımı almaya başladım ve doktorum bebeğe hiç bir zararının olmayacağını söyledi eğer yarın temiz gelmezse sonuçlarım doktor yatıracağını söyledi o yüzden lütfen doktora gidin