Miracleee Dün adet günümdü olmadım. Ama dün akşamdan beri çok açık kahverengi sulu akintim var sadece peçeteye geliyor. İç çamaşırıma bile geçmiyor. Bu yerleşme kanaması olabilir mi. Dün sabah kaset test yapmıştım ama negatifti. Hala bir umudum olabilir mi ?
Rakicann Miracleee benimde şuan öyle bir akıntım var açık renkte ve peçete ile tek var ama 7-8 gündür adetten iylestim
Kafi Miracleee Canım anlattığın şekil yerleşme kanamasına benziyor fakat testinde pozitif görmen gerekirdi benim adetten 3 gün önce yerleşme kanamam olmuştu o gün hemen test yaptım pozitif çıkmıştı
Ozge56 ilgihazaal zamanla kırmızıya döner canım. Yerleşme kanaması devam etmez açık pembe oluyor genelde 1 kere gelir
ilgihazaal Ozge56 benim de oyle oldu reglime uc gun vardi oldim sandim ped koydum ama hic gelmedi sonrasinda. Farklilik gösterebilir kisiden kisiye gerçi
Kafi Ozge56 yanlış biliyorsun canım yerleşme kanaması bir kere olur diye bişey yok benim neredeyse ara ara 3 gün sürdü 5+1 hamileyim hatta gebeliğimi yerleşme kanaması olunca öğrendim adet günümden 3 gün önce başladı
sacmalamakizim Miracleee Evet olabilir canım benden pembe renk gelmişti zaten kahverengi de oluyor kan ver en iyisi.
Merist Miracleee bugun benimde aynı oldu canım . Dün kan vermiştim negatifti büyük ihtimal adet olacağım sende de aynı süreç olabilir