Onun yerine tuvalet eğitimine erken başlamayı düşünüyorum en sağlıklı bezi kullanacağım ilk bebeğim tecrübe kazanayım düzen otursun annem 4 kendi çocuğunu 3 4 TE yigenini 1.5 yaşında biraktirip alistirmis her altimizi açtığında lavaboya tutup çişsss bij bij bij falan demiş ,😁 ve bunu daha 1 2 aylıkken falan yaptırmış bebekler dünyaya sıfır bilgi 0 alışkanlıkla geliyor nasıl alışırsa öyle gidiyor bende kolaylık olması açısından banyolarinda ve bez değişimlerinde sürekli çise tutup hadi kızım çişimizi yapalım demeyi planlıyorum annemde o zaman yokluktan bir süre pamuklu bez yıkanan bez dikmiş onları kullanmış ama o cesareti bulamam o yüzden sağlıklı bez ve 0 yaştan eğitim taraftarıyım ve ben 3 yaşında konuşmaya başlamışım ama 1 buçuk yaşında elinden tutup götürüyormuşum