Anonim27 Kızlar 14+3 deyiz doktorum plasenta düşüklüğü var dedi 24. Haftaya kadar yerine gelir dedi ama başına gelenler ve bilgisi olanlar yazabilir mi acaba korkulacak birşey yok dedi ama ilk gebeliğim olunca endişeleniyorum ister istemez.
ilgihazaal Anonim27 bana da aynisini dedi. Ama 30. Haftada bile gelmeyenler var agir kaldirmamak lazimmis. Ağır is yok insallah düzeliriz
Anonim27 ilgihazaal sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻 teşekkür ederim ben ağır iş yapıyordum hep artık dikkat ederim 🥹