1 oğlum var 2. Hamılelıgım dün öğrendik Allah’ın ıznıyle 2. Oğlum geliyor. Ama eşimin tarafı koz çocuğuna çok düşkün sürekli bi kız yapamadınız erkek çocuğu sevılmıyor kız olsa kız olsa baştan beri sürekli kafamı yediler gebelığım zaten zor geçiyor. Allah biliyor bende kız hıssedıyordum olsun da isterdim ama napalım nasipten öteye köy var mı ? Şükürler olsun ki Allah bize çocuk nasip ediyor sağlıklı olsun iyi olsun dıyecekleri yerde yine mi erkek vs o kadar canım sıkıldı ki midem bir kötüyken bin kötü dünden beri 😔