sorybaby çok normal 32 den beri sol tarafta ağrı çekiyorum bebek büyüdüğü için baskıdan dolayı. Doğum başlangıcı olması için düzenli aralıklarla devam etmesi gerek.karinda ve vajina da dikey yatay kaslar var onların gerildigini kasıldığını hissetmen halinde doğum başlangıcı olabilir içini rahat tut