Prenseskuzum Senayemre ya bende 27+3 haftalıkken 1.300 gram ve 38 cnmdi 🤔 bi arkdaşada yazdım benim bebek çok mu ilerde ya 🤔🤔 şuan 28+3 oldum
Esra12 31. Haftaya bugün girdik 1900 Gr dedi doktorum normal dedi ama bütün doktorlar farklı ölçermiş