ilaydadmr Merhaba 12+2 hamileyim. Hamileliğim başından beri beyaz akıntım var. Tahlil sonuçlarımda herhangi bir problem yok. Fakat ara ara parça beyaz akıntım geliyor. Yaşayan var mı?
ilaydadmr Cansukrl 2 hafta sonra kontrolüm var bende soracağım. Geçen hafta gittiğimde bebeğin hareketlerini görünce heyecandan sormayı unutmuşum 🙈