Refatu biz 21. Günümüzde taburcu olduk. Bizde yaklaşık 11 gün entübe durduk. Entubeden çıkınca bir de anne sütü gelince bebişler hızlı toparlanıyor. Birde doktorlar sizi en kötüsüne hazırlıyor o yüzden tek yapmak gereken dua edip allahtan şifa istemek. Bana bu Salı günü iyiye gidiyoruz ama sabır gerektiren bi süreç dediler önümüzde uzun bir yol var gibi düşündüm. 3 gün sonra taburcu olduk