Merhaba arkadaşlar, 35+5′teyim, bunu nasıl anlatacağımı bilemiyorum tuhaf bir his ama belki yaşayan anlayabilir. Ara ara idrarım geliyormuş ya da yapacakmisim gibi sancı giriyor ama vajinama değil uretraya yani idrar yapılan yere 😅 bu genelde bebeğin hareketiyle oluyor tuhaf bir his, yaşayan var mı merak ettim? Doktoruma sorarım normalde en ufak şeyi ama bunu nasıl anlatacağımı bilemedim, bir de çok rahatsız eden bir durum değil diye önce buraya yazayım dedim.