Kızlar 2 ay önce kimyasal geçirdim. Geçen ay kanamam her zamankinden 1-2 gün uzun sürdü. Bu ay da yumurtlamadan itibaren hep kasıkta ağrım ve batmalarım şişkinliğim vardı. Hamileyim sandım ama regl oldum. Ama hayatımda hiç bu kadar sancılı ve çok kanamalı regl yaşamadım. Reglimin bitmesine 1 gün var ama yine karnımın şişliği batması devam ediyor. Bu ne olabilir Allah aşkına nolur bi fikir verin bi yorum yazın nolursunuz