Adet günüm 13 gün geçti.
Adetimden 1 gün önce test yaptım silik olarak iki çizgi oldu adet tarihimin 3. Günü test yaptım pozitif çıktı. Dün doktora gittim kan verdim ve ultrasonla baktı kese yok dedi belki küçük olduğu içindir dedi. Sonuçları yarın alcam ama sistemden baktım 396 çıkmış ve en önemlisi bugün adet oldum. Bu nasıl oluyor anlamadım. Aldığım testlerin ikiside farklı markaydı.