Fatmagvn bir çok şey saydı doktorum internette de araştırmıştım. Allah korusun bebeğin ani ölümü, oksijensiz kalması, dışkı yutması gibi şeyler. Annede ise sarılık olma vb şeyler sanırım. Biraz riskli bi durum yani. Ama Doğumdan hemen sonra geçen birşeymiş. Çünkü hamileyken safra kesesi baskıdan dolayı görevini yerine getiremiyor çalışmıyormuş. Muhtemelen baskı kalktığı için de Doğumdan sonra geçiyor hemen.
Sizi korkutmak istemem tabi ki ama araştırıp bi doktorunuza sormanızı tavsiye ederim.
Bende bugün safra asidi testi yaptırdım sonuç bekliyorum bakalım.