Bilge1hira Kızlar oğlum 4 aylık bugün aşı için sağlık ocağına gittik hemşire bıngıldağı sanki aynına göre küçük dedi birde doktorumuz görsün dedi doktor baktı sen bir çocuk doktoruna götür dedi morelim bozuldu başına gelen bilgisi olan var mı
Fadimegll321 Bilge1hira 4. Ayında artık d vitamini takviyesine başladınız mı :) allah yardımcınız olsun iyidir inşallah normal hemde korkmayın
EyAs Bilge1hira korkma canım benim kiziminda 3 aylıkken başladı kapanmaya 6 aylıktı sanırım tam kapandığında her ay büyümeye devam ediyosa bi sıkıntı olmaz dediler çok şükür öylede oldu. Şuan 2 yaşında doğduğunda zaten küçük doğmuştu. 33 cm baş çevresiydi.
Bilge1hira guzelanne01_ küçük dedi ama heralde kapanıyor anlamında mı dedi anlamadım hastaneye randevu aldım ama cumaya birde burdan soruyum istedim
guzelanne01_ Bilge1hira sanırsam kapanmış anlamında demiştir bu gayet normal 9 ila 12 ay arasında kapanıyor ancak daha erken kapanmaya başlayan bebeklerde var ben kızımı aylık kontrole götürürdüm her götürdüğümde sorardım kontrol ettirmek kötü bişeyde değil canım morelini bozma Bence bu benim düşüncem 12 aylık olana kadar aylık kontrole götürmek güzel kızımda böyle yaptım oğlumdada Allah izin verirse yapacam☺️
guzelanne01_ Bilge1hira d vitamini eksikliğinden kapanmıştı arkadaşımın bebeği mesala doktor takviye yazdı zaten en erken 3 ay en geç 24 ayda kapanıyor Normal olanda 9 ila 12 ay doktorumun bizzat söylediği hemde canım Bu iyi bir durumuda ortaya koyabilir tedavilik durumuda kötü olarak bakma yani☺️
Bilge1hira guzelanne01_ yaa d vitamini çok kullandım hemen başlayayım o zaman içimi ferahlattınız Allah razı olsun çok teşekkür ederim Kızım 4 yaşında böyle bir şey olmadığı için korktum
guzelanne01_ Bilge1hira Allah sendende razı olsun rica ederim🌸doktora götür ama canım öyle başla Her bebek çok farklıdır kızımla beraber 5 çoçuk büyüttüm kuzenlerimdi☺️Hepsinde farklı şeyler görürdüm kızım 12 yaşında şimdi 25 haftalığım bakalım bu bebişte neler olcak☺️
Bilge1hira guzelanne01_ maşallah ben 2 çocukla bittim 5 çocuk helal olsun valla 😊 cuma günü gidecem inşallah çok teşekkür ederim Her çocuk gerçekten başka Rabb’im kurtarsın bir avazda inşallah