Novamom_ olabilir tabiki artık doğum oldu olacak yani. Benim de karnım çok sertleşiyordu ama geçen hafta gittiğimde nst de ne sancı ve açılma yoktu. Randevunuz ne zaman zaten nst de görünüyor sancınız varsa. Bir de korkmayın suyunuz gelirse hemen hastaneye gidersiniz bir şey olmaz. Sancı zaten düzenli olursa iyice şiddettlenene kadar evde durmak,duş almak yürümek daha iyi.