Kızlar merhaba ☺️ Adetime 2-3 gün var 17 si gibi olmam bı iki gün içinde normal test yaptım bı kaç saat sonra ikinci çizgi çok silik olarak çıkmıştı.. oğlumda da böyle olmuştu tek çizgi çıktı diye çöpe atmıştım çöpü cikarirken bakmak isteyince 2. Çizgi silik di ve hamileydim.. Şimdi diyecegim bu sefer erken gebelik testi aldım sizce varsa hafif de olsa çıkar mi ☺️☺️ Şimdiden teşekkür ederim