Yagmurcmn Haftaya girdim 2 günüdür ellerim ve kollarım uyuşuyor ağrıyor ve gece uykudan uyandırıyor varmı yaşayan
kahvesever__ Yagmurcmn ben çok yaşadım maalesef hiç geçmiyor Doğumdan sonra anca geçiyor magnezyum eksikliğinden oluyor
Papatyaa_01 Yagmurcmn uyuşma yok ama gecede olsa gündüzde olsa yattığım zaman ellerimde ağrı oluyo, bide gece sabaha kadar parmaklarım şişiyo sosis gibi oluyo :) sabah kalkınca şişlik gidiyo 🤷🏻♀️
nacik0015 Yagmurcmn benimde öyle birde elektrik çarpması gibi oluyor karıncalanıyor 2 gün önce gittim dr a magnezyum eksikliği dedi ilaç ta kullanıyorum ama geçmiyor inşallah geçecek 💝
Yagmurcmn Bende magnezyum kullanıyorum aslında toz olandan hem sabah hem akşam ayrıca decavid içiyorum bazen diyorumki doğsun artık 😂