Benim bir günüm diğer günümü tutmuyor ya, 8. Haftada tamamen kesildi çok iyiyim dedim yemek yiyebildim. 8+3üm şu an, bulantıdan uyuyamadım bir ara dedim ki bebek içimde öldü zehirleniyorum bu nasıl bulantı.. inşallah hepimiz hep çok iyi olup doğumlarımızı sağlıklı bi şekilde yaparız ✌️