Esraliiii Kızlar demiştim bebeğimin bacak boyu baya kısa diye bugün farklı Dr a gittim arada birkaç gün fark var ve ben çok rahatladım 9 ay boyunca hiç Dr degistirmemistim ama sanırım geç kalmışım Dr bebek gelişimi gayet iyi dedi