Lina-Annesi Minisbebegim2 bende ciger biliyorum bi tek. Diğerlerini yeni.duydym. zaten erken duysam bana hamilelik. Zindan olurdu
Sevvvviiii Lina-Annesi bende yedim ve yemeye devam ediyorum hiçte dikkat etmedim bence içini rahat tut. Nasıl enerji yollarsan o olur ☺️🙏🏾
Lina-Annesi Sevvvviiii annem eski kafalı ama ben bu konuda ondan eskiyimmm vLla bana çok kızıyor. Seni akıllı sanırım dio :😀
benaslindayohum Lina-Annesi genetik yada erken doğumlarda daha sık görüldüğünü söyledi doktor işte, belki içini rahatlatır bu cümlede 🤭❤
Bet1 Lina-Annesi hepsi tamamen hurafe 😂 ama benim bacağımda doğum lekesi vardı oğlumun da aynı bacağında aynı yerde aynı lekeden var 😂 bakalım 2. Hamileliğim onda da olacak mı
Lina-Annesi Bet1 değil mi canimm..lekeler bile genetik. Mesela benim dudağımın üzerinde ben var anneminde var. Yani ben bu NAR olsun colek olsun ilk.defa duydum insallah gerçekliği yoktur.
Lina-Annesi Yesraan bebeimmmmm doğum yaptın miii ? Vallaaa boyle giderse aynı zamanda gircez senle doğuma. Herseyi okdr çok kafama takıyorum kiii ……
Bet1 Lina-Annesi yani ben bir sürü ayıklayıp yedim ciğer de yedim çilek de yedim 😂 ne yenmemesi gerekiyor diyorlarsa yedim 😂
Yesraan Lina-Annesi aynen kuzu sıkıntı yapma kendine valla dün nst girdim sancı çıkmadı bebiş uyumuştu iki defa girdim .
Mercimekkk1 Hamileliğimin başından beri sadece canımın çilek istemesi 🙊yemeden önce görseydim bunu keşke 🤦🏻♀️ küçük bi çilek olarak doğar belki kim bilir 🙊 🤷🏻♀️ 🍓
Lina-Annesi Mercimekkk1 hurafe diyende çok yavrum karnımda bacağımda kolumda iz var diyen de çok anlamadım yaaa. Soru işareti olustu
TugbaL İlk gebeligim çilekte cok yiyorum hepsinide cok yiyorum canımda istiyor allah büyüktür canim ye sen herseye bi seye buluyolar bu eskiler nasıl dıgum yapıyormş ya