Fik hastanelerde çiçeği odaya koymayabiliyorlar. Biz kuzenimiz için gece vakti bir saat dolaşıp zar zor bulup orkide almıştık. Hastanede odaya almadılar bebekle aynı yerde çiçek bulunması uygun değilmiş. He evdeyse direk evine göndereceksen orkide güzel oluyor hemde uzun ömürlü oluyor.